Het traject naar een nieuwe naam of brand identity. Die perfect bij organisatie of product en de doelgroep past. Intern en extern gedragen wordt. Met het doel om zo veel mogelijk mensen in beweging te brengen.

What’s in a name? Alles.

Het klinkt gek, maar een goede (merk)naam kan meer waard zijn dan alle gebouwen, mensen en directie-auto’s van een bedrijf bij elkaar. Het belangrijkste aan een goede naam is dat hij past bij de organisatie en het doel. Wij leveren namen, identiteiten en positioneringen. Het doel is het geven van de juiste lading, die voor alle belanghebbenden als herkenning dient. In de basis leveren wij drie aanpakken om te komen tot een nieuwe naam of brand identity. We kunnen gebruik maken van de interne koppen van een organisatie om tot ideeën te komen.

We kunnen ook andere stakeholders – denk aan partners en klanten – uitnodigen om mee te denken. De derde manier is dat we gebruik maken van wilde koppen. Wij hebben ruim 400 wilde koppen in ons Creatieve Koppen netwerk. Wij kennen deze koppen en hun talenten en we zetten ze graag in om dit soort cases te kraken en tot bijzondere resultaten te komen. Vaak blijkt dat een combinatie van deze aanpakken tot de beste resultaten leidt.

AANPAK

Om te komen tot een nieuwe naam of brand identity is de intake van groot belang. Na het verkrijgen van alle details kunnen wij adviseren over de beste aanpak om het gewenste resultaat te bereiken. Een nieuwe naam of brand identity is voor ons niet goed genoeg.

Het is pas goed wanneer het ook daadwerkelijk toegejuicht wordt door de belanghebbenden. Daarom betrekken wij deze in overleg met de klant gedurende het hele proces.

1

Intake

2

Research

3

Kick-off

4

Productie

5

Nabereiding

5

Presentatie

PORTFOLIO

BEKIJK ALLE CASES

REGISSEUR

Al onze creatieve sessies worden begeleid door een regisseur. Een regisseur weet op basis van een duidelijke doelstelling en met de juiste koppen (mensen) en middelen de beste resultaten te behalen. Wanneer een Creatieve Koppen sessie met wilde koppen gewenst is, dan selecteert de regisseur de koppen.

ER WAS EENS…

Wij zijn gek op verhalen en het kraken van cases.
Genoeg over ons, wij zijn juist nieuwsgierig naar jouw verhaal.
Deel je vraag hier of laten we een afspraak maken.

DEEL JE VERHAAL
MAAK EEN AFSPRAAK